Move like Jagger

Mi-e lene sa vorbesc, dar nu pot sa tac.

Si parca totul s-a dus, si parca totul s-a-ntors.

luni, 17 octombrie 2011



E octombire, luni, si eu sunt tot mai nerabdatoare sa vina iarna, zapada, si atmosfera aceea incarcata de iubire, compasiune si puterea de a ierta.
Astept sa treaca timpul, astept fulgii de nea sa zboare in pasi de vals pe la ferestre, si sa vin acasa inghetata de frig, sa beau ciocolata calda inainte sa plec spre sala de dans si sa fiu atacata cu bulgari de zapada, si doborata la pamant de cei mai buni prieteni.
Vreau sa ma trezesc dimineata cu colinde, sa incerc sa fredonez "All i want for Christmas is you" in timp ce ma spal pe dinti si ceaiul de dimineata sa imi arda limba.
Desi sunt in clasa a 10-a, de abia astept sa ii scriu lui Mos Craciun o scrisoare, si sa ii spun tot ce doresc. Cred in Mos Craciun, sunt visatoare, nu imi place sa fiu realista, caci realitatea te doboara.
Vreau sa alunec pe gheata si sa rad atunci cand voi cadea in fund, sa patinez si sa se uite lumea la mine cum incerc sa ma ridic de jos si nu reusesc.
Magia o sa pluteasca in jur si cei din jur vor zambi, for fi fericiti si vor umbla din magazin in magazin in cautarea cadoului perfect...
Eu una, de abia astept aceasta perioada.
Visati, si incepeti de pe acum sa ii scrieti Mosului.
O toamna cat mai frumoasa, si... lasati iubirea sa va patrunda in suflet.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu