Move like Jagger

Mi-e lene sa vorbesc, dar nu pot sa tac.

Pe tocuri contemporane.

luni, 14 iunie 2010



O cunosc de 8 ani de zile si din pacate o iubesc doar de 2.
O ador.E sora mea cu care rad ore in sir.
Cand am vazut-o prima oara,purta ochelari si avea dintisori de castor...ba nu!De iepuras.
Era inaltaaaa rau.A mai crescut.Acum e si mai inalta.
O iuuuubesc enorm de mult.
Am stat 8 ani pe bancile scolii nr 10 "Maria Rosetti" din Bucuresti.
Acum,toate visele adolescentine pe care le-am avut,au ramas amitire acelor profesori care ne-au fost prieteni si pe care i-am iubit enorm de mult si imi voi aminti cu drag de ei.
In toamna vom fi boboace.Si eu si ea.La acelasi liceu,dar la clase diferite.
Vom mai petrece inca 4 ani alaturi .
Vom fi mai nebune ca niciodata.
Vom ramane prietene pe veci.
O voi iubi mereu.
N-am sa uit cand m-a imbratisat pentru prima oara.
N-am sa uit cat de mult am ras alaturi de ea.
N-am sa uit certurile prin care am trecut.
Imi voi aminti cu cel mai mare drag de ea.
O iubesc si e nebuna meaaaaa!!!

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu