Move like Jagger

Mi-e lene sa vorbesc, dar nu pot sa tac.

I can taste the Earth.

duminică, 27 iunie 2010

Pentru cei cu care am legat prietenii dar le-am pierdut pe drum.

-Radu
-Cel care m-a suportat 3 ani de zile si o vara.
-Cel pe care l-am iubit enorm de mult.
-The "Dude" that i will never forget.
-The Rocker.

-Caliopi
-Pentru ca am molipsit-o cu Tokio Hotel.
-Pentru ca am iubit-o si pentru ca o iubeeeesc enorm de mult.
-Pentru ca ma surprinde mereu.
-The Princess of Rock Island.

-Mihai
-Another guy care m-a suportat 3 ani de zile si o vara.
-L-am cunoscut la biblioteca scolii.
-Il sacaiam si ma sacaia.
-The "Philosopher" i`ll nver forget.

-Alexa
-Nebuna care m-a acceptat si cu bune si cu rele.
-O amprenta de Soare.
-Dogorel.
-Cea care castiga mereu la septica.

-Eugen
-Un nebun.
-Cel care ne facea sa radem mereu.
-Freeman.
-A friend for everyone.

-Mike
-Un bun prieten.
-Cel care radea rareori.
-Cuci.
-Jesse McCartney.

-Raluca
-O rebela cuminte.
-O fab girl.
-Efemer.
-Un fruct dulce.

-Tiby
-The Blogger.
-The guy.
-Cel pe care l-am adorat mereu.
-My SG.

1 comentarii:

  1. Robert Movi spunea...:

    Nu ştiu de ce, dar ador postul ăsta!

    PS : Tnx 4 the follow!

Trimiteți un comentariu