Move like Jagger

Mi-e lene sa vorbesc, dar nu pot sa tac.

De ce te grabesti?

duminică, 30 mai 2010

De ce te grabesti?
Timpul se scurge.Viata se duce.
Alergi.De ce?
Vreau sa fac mai multe.Sa fiu mandra de mine cand voi muri.
De ce te grabesti te-am intrebat.
Pentru ca nu mai e mult timp pana...
Pana ce?
Nu am timp sa iti spun.Ma grabesc.
Sa faci ce?
Sa ajung...nu stiu..undeva...ma grabesc.
Si crezi ca merita sa te grabesti?
Da...
Dar totusi...unde vrei sa ajungi?
Sus...
Sus unde?La lustra?La nor?Pe munte?Unde sus?
Cat mai sus.Lasa-ma...ma grabesc.Nu ma mai sacai.Nu vezi ca ma grabesc?
De ce te grabesti?
Iar tu de ce stai?Nu ma mai sacai.Am treaba.Tu n-ai?
N-am.
Cum n-ai?Lasi sa treaca timpul pe langa tine?
Eu sunt eternitatea.Eu n-am nevoie de timp.
Pe cine pacalesti?
Uite-te la tine.Te-ai grabit toata viata.Si uite unde ai ajuns!Esti la spitalul de nebuni!
Eu...eu...

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu